سلام خدا
 
درباره وبلاگ


با عرض درود و سلام حضور شما دوست عزیز که از این وبلاگ دیدن می نمایید امیدوارم که لحظه به لحظه زندگی شما سر شار از عطر ذکر الهی باشه و قلب زیبا ی شما وسعت بیکرانش جایگاه خالقی خوبی ها باشد خوشحالم که سری به ما زدید و نگاه پر عطوفت تان را بر بنده حقیر وا داشتید دوست دارم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات سالم و زیباتون بنده رو همراهی نمایید تا در عرصه این وبلاگ بیشتر تلاش نماییم ممنونم از لطف تان التماس دعا یا حق
آخرین مطالب
پيوندها
  • آشیانه ای برای دوست
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معرفت با خدا و آدرس mellad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 5004
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



معرفت با خدا
آشنایی با خالق خوبی ها




سلام

خدای بزرگ سلام

درود بر عظمتت

بازهم من مزاحمت شدم

آخه نمیشه که

باید بیام پیش  تو

همه حرفهایم را که نمیشه به این و اون گفت

آخه دوست واقعی من شمایی

خدای مهربانم!

سفره دل من همش  پره از  درد این جهان

از  سوز مردماش

از  اعمال ناشایسته و بی  حرمتی که دارند انجام میدند و بروی خود هم نمیارند

میخوام برات بگم :

بگم که راهی بذار مقابل دیدگان ما تا یه کم به سمت تو رجوع کنیم

یه کم خانه دل رو واسه مقام شما آب و جارو بزنیم

یه کم عزت نفس رو به خاطر عظمت و جبروت تو به پاس بداریم

آخه چقدر صبر شما زیاده

خیلی

خیلی

هرچی فکر میکنم می بینم که بجز به شما به هیچ کس و هیچ چیز دیگه ای این خدایی نمی زیبه

واقعا  عجب صبری  خدا  داری!!!

اگر من جای تو بودم!!

نمیدونم چی میشد

ولی همینقدر میدونم که عمراً اگه این همه صبر میکردم تا این آدما هرچی دلشون میخواد بکنند

فکر کنم  خیلی پر  حرفی  کردم

ببخشید

ادامه اش باشه واسه دفعه بعد

وقت رتنه چی بگم!!؟

ما آدما وقتی میخوایم خدا حافظی  کنیم و از هم جدا بشیم میگیم به خدا  میسپارمت

ولی من که نمیتونم اینو واسه شما بگم

میگم خودمو به شما میسپارم

مواطب من باشید

تا حرف  دیگه

ولی من که از محضر شما دور نمیرم همینجام اخه شما هر جا  با منی

محض احترام گفتم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 14:17 ::  نويسنده : محمد امین جامی